Шановний споживачу, дякуємо, що обрали RONIX.
Просимо Вас звернути увагу на наші гарантійні умови:
1. Сервісне обслуговування продукції торгової марки Ronix на території України здійснюється лише у АСЦ "Ладний сервіс" або сервісних центрах, авторизованих компанією Ronix на території України. Контактні дані АСЦ можна отримати на сайті www.ronix.com.ua у відповідному розділі.
2. Гарантійні претензії розглядаються за наявності належним чином заповненого оригінального гарантійного талона, а також належним чином оформлених оригінальних документів, що підтверджують факт придбання: товарного (касового) чека, та видаткових документів. Зазначені документи повинні містити відомості про найменування продавця, найменування та ціну товару, а також дату продажу товару.
3. Базовий гарантійний строк обчислюється з дня продажу та становить 12 місяців. При реєстрації на сайті www.ronix.com.ua протягом 4 тижнів з моменту придбання, гарантія подовжується до 36 місяців виключно на електроінструмент. На акумуляторні батареї та зарядні пристрої діє базова гарантія 12 місяців.
4. Протягом гарантійного терміну безкоштовно усуваються:
4.1. Пошкодження, що виникли через застосування неякісного матеріалу у виробництві інструменту;
4.2. Дефекти збірки інструменту, допущені з вини заводу - виробника.
5. Термін служби електроінструменту RONIX становить 5 років.
6. Гарантія не поширюється:
6.1. На механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини тощо) та пошкодження, що викликані впливом агресивних середовищ, високої вологості, високих температур, потраплянням сторонніх предметів у вентиляційні решітки електроінструменту, в насос високого тиску, а також пошкодження, що сталися внаслідок неправильного зберігання (корозія металевих частин тощо). На електричні кабелі з внутрішніми та зовнішніми механічними або термічними ушкодженнями.
6.2. На інструменти з несправностями, що виникли внаслідок перевантаження (що призвело до виходу з ладу ротора, статора тощо), недотримання приписів інструкцій з експлуатації або неправильної експлуатації, застосування інструменту не за призначенням або внаслідок застосування неналежних аксесуарів.
6.3. На природне зношування інструменту (вичерпання ресурсу, сильне зовнішнє чи внутрішнє забруднення).
6.4. На частини, що схильні до природного зношування (вугільні щітки, зубчасті ремені, гумові ущільнення, сальники, клапани, підшипники, пильовики тощо).
6.5. На змінні аксесуари (патроні, цанги, шини, зірочки, фільтри тощо) і робочі аксесуари (пилки, свердла, фрези, пильні диски, пістолети, аксесуари для розпилювання, шланги і тощо).
6.6. На інструмент, що розбирався або ремонтувався протягом гарантійного терміну за межами сервісної служби компанії Ronix.
6.7. На інструмент із видаленим, стертим або зміненим серійним номером.
6.8. На профілактичне обслуговування електроінструменту, наприклад, чищення, промивання, змащення тощо.
7. Для всіх електроінструментів Ronix обов'язкове регулярне технічне обслуговування. Періодичність ТО дорівнює терміну служби комплекту вугільних щіток. Робота майстерні з проведення ТО здійснюється згідно з чинними розцінками сервісного центру. Виявлені під час проведення ТО несправності, що підпадають під дію гарантійних зобов'язань, усуваються безкоштовно, негарантійні дефекти усуваються за погодженням зі споживачем в установленому порядку.
Підпис клієнта є підтвердженням того, що клієнт ознайомлений та погоджується з гарантійними умовами.
З повагою, Ronix Ukraine.